Kampania kosmetyków Dax Cosmetics – case study

Kampania kosmetyków Dax Cosmetics – case study

Dla marki Dax Cosmetics realizowaliśmy kampanię samplingową w terminie 9.05.- 12.07.2016 r. Przedmiotem kampanii była wysyłka 50 paczek składających się z 15 kosmetyków do blogerek z kategorii uroda i lifestyle.

Podsumowanie kampanii:

  1. powstało 265 wpisów na blogach, czyli średnio 5 wpisów na każdym z blogów
  2. 86 posty na Facebooku
  3. 86 postów na Instagramie

Wpisy zyskały 3472 komentarze czytelników, a zaangażowanie w mediach społecznościowych wyniosło:

  • Facebook: 56 komentarzy, 392 polubień
  • Instagram: 186 komentarzy, 7312 polubień

W kampanii zanalizowaliśmy dodatkowo: zainteresowanie poszczególnymi kosmetykami, sentyment wypowiedzi dla każdego z kosmetyków osobno, wraz z sentymentem komentarzy pod wpisem.

Estymowany zasięg kampanii:

  • 69 000 UU
  • 120 000 PV
Kampania konkursowa Olympus - case study Dni Otwarte Bejo Zaden - blogerzy kulinarni gotują
Join Discussion

1 Komentarz

  • liebel.biz 28 czerwca 2017 at 01:14

    DAX Cosmetics, jedna z czolowych firm kosmetycznych na polskim rynku, ma juz ponad 30 lat doswiadczenia w produkcji kosmetykow.

Możliwość komentowania jest wyłączona.