CELE:
- Kampania wspomagająca wprowadzenie na rynek aparatu Olympus E-PL 8
- Aparat ze względu na swoje funkcje jest dedykowany osobom poświęcającym czas na fotografię modową, kulinarną, przygotowującym autoportrety, zdjęcia produktowe czy codzienne
- Zaangażowanie blogerów z kategorii tematycznych: moda, uroda, lifestyle, blog osobisty, kulinaria, zdrowie i fit
- Zwiększenie świadomości marki oraz wsparcie sprzedaży w GD
REALIZACJA:
- Przygotowanie konkursu w serwisie zBLOGowani.pl Fotografuj! podzielonego na 3 etapy, dedykowanego trzem grupom blogerów: uroda, moda, kulinaria
- I ETAP, trwający w dniach 10 – 22 listopada 2016
TEMAT ETAPU: Fotografia urodowa, Autoportret - II ETAP, trwający w dniach 23 listopada – 5 grudnia 2016
TEMAT ETAPU: Fotografia modowa, Winter Style - III ETAP, trwający w dniach 6-18 grudnia 2016
TEMAT ETAPU: Fotografia kulinana, Świąteczne smaki
- I ETAP, trwający w dniach 10 – 22 listopada 2016
- Kampania display na sieci BLOGmedia oraz serwisie zBLOGowani (płaskie formaty)
- Mailing do bazy zBLOGowani (14 000 kont)
- Posty promujące akcję na w mediach społecznościowych zBLOGowani.
- Publikacja informacji o konkursie w największych serwisach poświęconych konkursom online
EFEKTY:
- 235 zgłoszeń do konkursu
- Zasięg wpisów konkursowych 439 221 PV, 276 033 UU (stan na 9-01-2017)
- Zasięg strony konkursowej (dane GA): 11 253 PV, 7328 UU
- CTR kampanii display promuącej akcje 0,51%
- Wzrost dowidzi strony Olymus o 20 %
- Wzrost sprzedaży aparatów