KONKURS MAKARON CZANIECKI – CASE STUDY

KONKURS MAKARON CZANIECKI – CASE STUDY

W dniach 15 października – 15 listopada 2014 w serwisie zBLOGowani.pl przygotowaliśmy dedykowaną akcję konkursową dla producenta Makaronów Czanieckich.
Akcję można obejrzeć w serwisie: Akcja MAKARONY ŚWIATA.

Podsumowanie akcji w liczbach:
CZAS TRWANIA: 1 miesiąc
ZADANIE KONKURSOWE: Przepis na potrawę makaronową
NAGRODA GŁÓWNA: Vouchery o wartości 10 000 PLN na wymarzone wakacje. W wyścigu o nagrodę główną brały udział przepisy wykonane z jednym z Makaronów Czaniecki.
EFEKTY:
60 blogów i vlogów kulinarnych biorących udział w akcji18
133 przepisy makaronowe
78% przepisów z lokowaniem produktu zarówno w treści przepisu jak i na zdjęciach potrawy
dodatkowo kilkadziesiąt wpisów w serwisach społecznościowych: Facebook, Google+, Twitter, Instagram, inne

Dni Otwarte Bejo Zaden - blogerzy kulinarni gotują Konkurs NIETYPOWO Z GRILLA z marką Olympus