Już po raz drugi zaprosiliśmy do Warszawy największe blogerki i vlogerki z kategorii beauty. Tym razem II edycja konferencji odbyła się 23 kwietnia w części konferencyjnej PGE Narodowy.
W konferencji uczestniczyło 250 Influencerek prowadzących blogi i vlogi z kategorii uroda. W czasie jej trwania miały okazję skorzystać z:
– warsztatów makijażowych przygotowanych przez markę Lirene
– warsztatów pielęgnacyjnych przygotowanych przez markę Tołpa
– warsztatów paznokciowych przygotowanych przez markę Indigo Nails
Wśród pozostałych partenrów konferencji znalazły się takie marki jak: Bielenda, Eveline Cosmetics, Henkel i marki Gliss Kur i got2be, Golden Rose, Palmer’s, Laboratorium Pilomax, Glov, Annabelle Minerals.
W ramach panelu edukacja uczestniczki miały okazję wysłuchać szeregu prelekcji skupionych wokół tworzenia blogów i vlogów, tworzenia wysokiej jakości treści, prowadzenia profilu na Istagramie czy podejścia do współpracy reklamowej.