Grohe Polska – kampania Grohe Blue Home

Grohe Polska – kampania Grohe Blue Home

Dla marki Grohe Polska realizowaliśmy kampanię promującą  nowe rozwiązanie do każdego domu – Grohe Blue Home. Kampania realizowana była w październiku 2017, a jej celem była prezentacja nowości oraz dotarcie do osób dla których ważna jest jakość wody i wygoda posiadania wody gazowanej prosto z kranu we własnym domu.

Podsumowanie kampanii:

  • w ramach kampanii 8 uczestniczących w niej blogerek uczestniczyło w warsztatach kulinarnych prowadzonych przez Grzegorza Łapanowskiego. Warsztaty związane były z niemarnowaniem jedzenia oraz wody.  Były także czasem kiedy każda z uczestniczących w kampanii osób mogła zapoznać się z nowym produktem Grohe i wypróbować go.
  • Łączna liczba wyświetleń wpisów na blogach (wg Adserwera BLOGmedia) to 7 695 tysięcy PV
  •  Liczba odbiorców Facebook wyniosła  84 806 tysięcy
  • Na profilach Instagram zdjęcia i relacje Insta Stories zostały wyświetlone minimum 36 486 tysięcy razy
  • Posty na blogu wygenerowały 435 przekierowań na strony marki GROHE
  • W kampanii brały udział blogerki:  http://www.mamalla.pl/ https://madameedith.com/ https://www.eksperymentalnie.com/ http://www.moaa.pl/ http://www.olomanolo.pl/ http://nietylkopasta.pl/ http://www.kuchniabazylii.pl/  http://smakuje.blox.pl/html

Travelplanet.pl - case study kampanii Braun - konkurs Ambasador Marki