Travelplanet.pl – case study kampanii

Travelplanet.pl – case study kampanii

Odpoczynek. Nie ważne czy aktywny z nurkowaniem i szaleństwami do rana, czy totalny relaks na leżaku z widokiem na morze. Kampania z Travelplanet.pl miała na celu pokazanie jak łatwe jest zorganizowanie wymarzonych wakacji, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie i co najważniejsze zorganizuje to szybko, sprawnie, bez niepotrzebnego stresu i tracenia czasu. Kampanię przygotowaliśmy w okresie lipiec-wrzesień 2018 roku:
Podsumowanie kampanii:
– do kampanii zaangażowaliśmy 4 blogerki, 3 z nich wraz z partnerami wybrały się na wakacje w atrakcyjnych kierunkach. Celowo wybraliśmy kobiety, które choć są zupełnie różne mają wspólną miłość – podróże.
– na blogach pojawiły się wpisy z przed i po podróży. Dodatkowo na blogu Fashionable.com został przeprowadzony konkurs dla odbiorców, w którym do wygrania były atrakcyjne nagrody w tym vouchery do wykorzystania na Travelplanet.pl.
– relację z podróży blogerki relacjonowały w swoich kanałach społecznościowych, z naciskiem na Instagram i Insta Stories. Część najciekawszych treści Travelplanet.pl udostępniał w swoich kanałach społecznościowych, na Instagramie i Facebooku.

Kampania w liczbach

– zasięg wpisów na blogach: 61 100 UU i  67 951 PV
– zasięg publikacji na Facebooku  184 739 PV
– zasięg na Instagramie to 1 083 421 z czego 91 922 osób polubiło publikowane na Instagramie zdjęcia
– ponad 500 zgłoszeń w konkursie na blogu Fashionable.pl
– Edyta i Olivka z bloga Olivkablog.pl zostały twarzami na plakatach Travelplanet.pl, a plakaty zawisły w ponad 300 punktach sprzedaży w całej Polsce i na www

Wybrane wpisy:

Fashionable.pl
Olivkablog.pl
Styloly.com
Mumme.pl

Grohe Polska - kampania Grohe Blue Home
Twój komentarz

Leave a Reply Now

Your email address will not be published. Required fields are marked *