Modele rozliczeń banerów reklamowych

Modele rozliczeń banerów reklamowych

Zastanawiasz się nad rozpoczęciem współpracy z BLOGmedia w zakresie emisji banerów reklamowych? Dziś rozwikłamy podstawowe skróty których używamy przy kampaniach display: CPC, CPM, FF.

Są to skróty od standardowych form rozliczeniowych stosowanych w marketingu internetowym (używane przez klientów, domy mediowe i agencje reklamowe w mediaplanach).

CPM (ang. Cost per mille) to rozliczenia za 1000 odsłon banera reklamowego.

CPC (ang. Cost per click) to rozliczenia za kliknięcie w baner reklamowy.

FF (ang. Flat fee) to rozliczenie za stałą obecność banera na stronie (np. 1 miesiąc, 2 tygodnie).

W sieci reklamowej BLOGmedia realizujemy kampanie we wszystkich trzech modelach rozliczeń. Aby zmaksymalizować miesięczne  zarobki rekomendujemy aby na Twoim blogu emitowały się wszystkie dostępne kampanie. Dzięki temu najlepiej wykorzystamy potencjał Twoich miejsc reklamowych.

Do czego są blogerowi potrzebne statystyki Google Analytics?
Join Discussion

1 Komentarz

  • EwelaTestuje 17 października 2018 at 19:16

    Z chęcią podejmę się współpracy.

Twój komentarz

Leave a Reply Now

Your email address will not be published. Required fields are marked *