Kampania konkursowa Olympus – case study

Kampania konkursowa Olympus – case study

CELE:

  • Kampania wspomagająca wprowadzenie na rynek aparatu Olympus E-PL 8
  • Aparat ze względu na swoje funkcje jest dedykowany osobom poświęcającym czas na fotografię modową, kulinarną, przygotowującym autoportrety, zdjęcia produktowe czy codzienne
  • Zaangażowanie blogerów z kategorii tematycznych: moda, uroda, lifestyle, blog osobisty, kulinaria, zdrowie i fit
  • Zwiększenie świadomości marki oraz wsparcie sprzedaży w GD

 

REALIZACJA:

  • Przygotowanie konkursu w serwisie zBLOGowani.pl Fotografuj! podzielonego na 3 etapy, dedykowanego trzem grupom blogerów: uroda, moda, kulinaria
    • I ETAP, trwający w dniach 10 – 22 listopada 2016
      TEMAT ETAPU: Fotografia urodowa, Autoportret
    • II ETAP, trwający w dniach 23 listopada – 5 grudnia 2016
      TEMAT ETAPU: Fotografia modowa, Winter Style
    • III ETAP, trwający w dniach 6-18 grudnia 2016
      TEMAT ETAPU: Fotografia kulinana, Świąteczne smaki
  • Kampania display na sieci BLOGmedia oraz serwisie zBLOGowani (płaskie formaty)
  • Mailing do bazy zBLOGowani (14 000 kont)
  • Posty promujące akcję na w mediach społecznościowych zBLOGowani.
  • Publikacja informacji o konkursie w największych serwisach poświęconych konkursom online

EFEKTY:

  • 235 zgłoszeń do konkursu
  • Zasięg wpisów konkursowych 439 221 PV, 276 033 UU (stan na 9-01-2017)
  • Zasięg strony konkursowej (dane GA): 11 253 PV, 7328 UU
  • CTR kampanii display promuącej akcje 0,51%
  • Wzrost dowidzi strony Olymus o 20 %
  • Wzrost sprzedaży aparatów

nagrody

 

 

Braun - konkurs Ambasador Marki Kampania kosmetyków Dax Cosmetics - case study